Eredeti kérdés soosr által:

Sikertelen csatlakozás! Lejárt az előfizetésed vagy a jelszavad megváltozott!

Sziasztok!

A címben szereplő hibaüzenetet dobálja ki az oom vpn kliens időről időre, annak ellenére, hogy sem az előfizetésem nem járt le, sem a jelszavam nem változott meg.
A VPN kapcsolat sem szakad meg, szimplán csak irritáló, hogy 10-15 ablakot le kell OK-oznom a nap végén.

Valami ötlet az orvosolásra?

Koliból használom, mint a gépen mint az oom kliensen be van állítva a proxy. (Ha gépen nincs el sem indul a kliens, miután elindult és gépen kiveszem akkor ha megszakad újracsatlakozni nem tud)

robizoli válasza helyesként lett elfogadva a kérdező által

  • 2018-12-15 17:50:54

Szia! Lépj át erre az oldalra, és akkor a hiba megoldódik! :) https://oom.hu/utmutato Fontos, hogy ez esetben nem az OOM VPN porgramot használod, hanem az OpenVPN-t!

soosr

  • 2018-12-15 18:09:26

Köszi, működik :)


Szólj hozzá

Jelentkezz be hogy hozzá tudj szólni!